شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - هونگچی H5
یکی از لوکس‌ترین خودروهای حال حاضر بازار ایران

از ابتدای هفته شماره گذاری خودرو جدید و لوکس هونگچی H5 آغاز شده و تحویل این خودرو از صبح امروز سه شنبه به مشتریان در حال انجام است.

هونگچی اچ فایو (‌Hongqi H5) یکی از لوکس‌ترین، گران‌ترین و فول‌آپشن‌ترین خودروهای حال حاضر بازار ایران است که با شنیدن قیمت آن قطعا شگفت‌زده‌ خواهید شد.

ثبت نام این خودرو در مدل 2024 با قیمت 2.760.000.000 تومان توسط بهمن موتور انجام شده بود.

این خودرو هم اکنون توسط مالکان حدود 6.700.000.000 تومان قیمتگذاری شده اند!

در نگاه اول به نظر می‌رسد با یکی از محصولات رولز رویس روبه‌رو هستید و دلیل خوبی هم برای آن وجود دارد، چرا که طراحی محصولات هونگچی تحت نظارت گیلز تیلور، رئیس سابق طراحی رولز رویس، انجام شده است. گیلز تیلور پیش‌تر بر طراحی کولینان و فانتوم فعلی نظارت داشته و در حال حاضر با برند مادر هونگچی، یعنی FAW همکاری می‌کند.

 

      بخوانید -> آشنایی با هونگچی H5 اولین خودرو وارداتی BM Cars

 

هونگچی H5 از پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با پاشش سوخت مستقیم (TGDI) استفاده می‌کند که توان تولید 222 اسب‌بخار قدرت و 240 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. بر اساس اطلاعات منتشر شده ظرفیت باک خودرو 58 لیتر بوده و این اتومبیل استاندارد آلایندگی یورو 5 را دارد.

این محصول از جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک آیسین بهره برده و شتاب صفر تا صد آن 7.8 ثانیه است، پیشرانه هونگچی H5 قدرت را به چرخ‌های جلو رسانده و سیستم تعلیق جلو از نوع مستقل مک‌فرسون بوده و سیستم تعلیق عقب آن چند میله‌ای است و از فرمان برقی نیز بهره می‌برد.

نظر دهید


در همین زمینه