شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - رم ۱۵۰۰ ربل ایکس
تراک های مخصوص آف رود سواری

تراک‌‌های انحصارا ساخته‌شده برای آف‌رود فروش بسیار خوبی دارند و رم می‌خواهد سهم خود از این بخش بازار را افزایش دهد. آن‌ها علاوه بر معرفی رم ۱۵۰۰ RHO،‌ دو نسخه جدید دیگر به نام‌های Warlock و Rebel X را هم معرفی کردند.


بررسی رم ۱۵۰۰ وارلاک

رم ۱۵۰۰ وارلاک پیکاپ پایه جدید برند مخصوص آف‌رود است. قیمت آن از ۵۴ هزار و ۲۶۰ دلار شروع می‌شود و البته به این مبلغ، هزینه ۱۹۹۵ دلاری ارسال و تحویل نیز اضافه خواهد شد. این نسخه در خط تولید بین مدل‌های Big Horn و Laramie قرار می‌گیرد.

با توجه به اختلاف قیمت ۱۰ هزار دلاری با رم ۱۵۰۰ ربل، جای تعجبی ندارد که رم ۱۵۰۰ وارلاک از طراحی ساده و محدود‌تری برخوردار است. با این حال، وارلاک به خاطر جلوپنجره مشکی و جذاب خود و برخی عناصر طراحی دیگر، ظاهر همچنان اسپرت و جذابی دارد. این نسخه بر چرخ‌های ۱۸ اینچی مشکی‌رنگ سوار است و از سایر ویژگی‌های ظاهری آن می‌توان به چراغ‌های جلوی LED، سیستم اگزوز دوقلو با لبه‌های مشکی و امکان اضافه کردن برچسب‌های وارلاک به بدنه خودرو اشاره کرد.

در فضای داخلی رم ۱۵۰۰ وارلاک یک پنل ابزار دیجیتالی ۷ اینچی و نمایشگر مرکزی ۸.۴ اینچی دیده می‌شود. فرمان چرمی،‌ صندلی‌های پارچه‌ای مشکی و قابلیت auto-dimming برای آینه عقب سایر ویژگی‌های کابین خودرو را تشکیل می‌دهند. در ردیف دوم صندلی‌ها، یک محفظه در کف پای سرنشین‌ها قرار دارد. از سیستم‌های مختلف آن می‌توان به استارت از راه دور، کروز کنترل تطبیق‌پذیر، سامانه کمک به حفظ خطوط و سیستم تشخیص نقاط کور اشاره کرد.

 

بررسی رم ۱۵۰۰ ربل ایکس

مشتریانی که به دنبال یک نسخه خاص‌تر و جذاب‌تر هستند می‌توانند سراغ رم ۱۵۰۰ ربل ایکس بروند. این نسخه بر اساس مدل استاندارد ساخته شده و از تجهیزات بیشتری بهره می‌برد و با هدف یادبود ۱۰ سالگی تریم مخصوص آف‌رود خانواده رم ۱۵۰۰ طراحی شده است.

رم ۱۵۰۰ ربل ایکس در جایگاه یک نسخه مخصوص از بسته تجهیزاتی Rebel Level 2 Equipment Group بهره می‌برد. از ویژگی‌های این بسته می‌توان به تخته‌عقب برقی، سان‌روف دوتکه، سیستم اطلاع‌رسانی و سرگرمی Uconnect 5 با نمایشگر ۱۴.۵ اینچی، فرمان حرارتی، صندلی‌های حرارتی در جلو و عقب و سیستم صوتی قدرتمند و مرغوب Harman Kardon با ۱۹ بلندگو اشاره کرد.

علاوه بر تجهیزات اضافی، رم ۱۵۰۰ ربل ایکس از کروز کنترل انحصاری به نام Rough Road Cruise Control بهره می‌برد. این نسخه از سیستم کروز کنترل با در ذهن داشتن شرایط و موقعیت‌های متفاوت رانندگی در آف‌رود توسعه یافته است. رم درباره نحوه عملکرد آن گفته: «این سیستم نوع سطح پیش‌روی تراک را تشخیص می‌دهد و بر اساس آن، تغییراتی را ایجاد می‌کند و با اضافه یا کم کردن وزن به فرمان، سواری نرم و راحت‌تری را ارائه می‌دهد.»



قدرت خودرو توسط یک پیشرانه ۳ لیتری ۶ سیلندر توین‌توربو تامین می‌شود. این پیشرانه توانایی تولید ۴۲۰ اسب بخار و گشتاور ۶۳۵ نیوتن‌متر را دارد. این پیشرانه قدرت تولیدشده را از طریق یک جعبه‌دنده ۸ سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ می‌فرستد. با ۱۰ هزار دلار بیشتر نسبت به نسخه وارلاک،‌ قیمت رم ۱۵۰۰ ربل ایکس از ۶۴ هزار و ۱۹۵ دلار شروع می‌شود.

نظر دهید


در همین زمینه